Powered By Blogger

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

..Ακου , εχασε και το ποδοσφαιρο του ...


Αγαπη μου  γλυκεια , καλη σου μερα ...
Νοιωθω ντροπη , το παραδεχομαι ...
Ερινυες , ηρθαν  το βραδυ στον υπνο μου ..
ηθελα  να  ανοιξει η  γη  και να με καταπιει..

Μα ειναι  δυνατον , ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΦΕΡΘΕΙ ΕΤΣΙ ??
Η   συγκριση  χτες , ηταν  πανω  απο τις δυναμεις μου ..

Τα λογια μου  και  οι τσιριδες μου  , στροβιλιζαν   συνεχως στο μυαλο μου
οταν  μου   ζητησες  την  αδεια  να  παιξεις μπαλλα προχθες ..:
*  ε,  οχι  να θελεις  να με αφησεις να παω μονη μου για ψωνια ...
  την  μια  με  παρατας  για τις  σαχλοεκπομπες μαγειρικης .
που παρακολουθεις  εντατικα,
την  αλλη  μαγειρευεις αυτα που βλεπεις
- αναθεμα την ωρα δηλαδη ,  βομβαρδιζεις και την κουζινα....-

εεε, οχι  και να πας να παιξεις  και  5 Χ 5 με τα  < παιδια  >..
αυτο παει πολυ ... αρχισαμε  και το αθλητισμος και υγεια τωρα ..???*

Ειπα, ειπα ,ειπα  ..ειπα  πολλα προχθες ...
κι ομως  ηρθε  η  ωρα  που καταλαβα το λαθος  μου..
Μου λειπει  η ανωτεροτητα βρε αγαπη μου γλυκεια...
μου  λειπει  αυτο  το κατιτις  , που  διαθετουν 
οι αξιοι βουλευτες  του  Ελληνικου  Κοινοβουλιου,
μου λειπει το * δωσε τοπο στην οργη *

Αμιλητοι , ακουνητοι και large ..
ακουγαν  τον  κυριουλη , να τους λεει με υφακι (  ουτε καν το δικο σου το παρακαλετο δηλαδη.. )
πως  χανει τις προπονησεις του....για μας...

κι αυτοι εκει ..Κυριοι ..αξιοι , καλοπληρωμενοι ..
κι εγω εκει απεναντι απο την τι-βι  να  σκεφτομαι
την  σκληροτητα που σου εχω   δειξει ..

Ειλικρνα συγνωμη αγαπη μου ..!!!

Ξεκινα τις προπονησεις στα 5 Χ5 ,
εγω  σκεφτομαι να γινω βουλευτης για να στρωσω χαρακτηρα ...
 με την  ελπιδα  να  ξυπνησουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου