Powered By Blogger

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Βρεχει στην φτωχογειτονια


Η  βροχη  εφτασε  απειλητικη  πανω  απο  την  βρωμικη  πολιτεια.


Ο  Ακης - ο  Oμορφος -  στεκοτανε στο παραθυρο του  και εβλεπε απεναντι του
την  Ακροπολη .
Για πρωτη φορα  ενοιωθε πως  το  Αιωνιο  Μνημειο ,  του  ψιθυριζε σχεδον  ειρωνικα,
* Αγορινα μου  , νομιζω  τελικα,  πως την  πατησες  !!!!!!! 
- Εγω  ειμαι  εδω χιλιαδες χρονια τωρα...
  και  ολοι μπορουν  να με  αντικρυζουν τζααααμπααα...κοροιδο  !!
Απλα , σηκωνουν  το βλεμμα τους ....
κι  εγω ειμαι  εδω  !!!  ,
ακομη  και για καποιους  που  θελουν  να  αγνοησουν  την σπουδαιοτητα μου,
ειμαι   εδω  και  δεν   ειμαι  απλα διακοσμητικο στοιχειο  για μια  γειτονια ....!!*

Ο   Ακης - ο  Oμορφος -, εσφιξε τα καποτε πυκνα του  φρυδια
και  σιγοψυθιρισε ...
- Δηλαδη ,  μετα  τον  Πριγκιπα της Νυχτας, σειρα εχω  τωρα  Εγω ?????

Δυο κεραυνοι  φωτισαν ανατριχιαστικα το Μνημειο...
Τα φωτα τριγυρω  αρχισαν  να  αναβουν ενα ενα  και  η  βροχη
φαινοταν  πλεον  μονο  στην  λαμψη  τους...
Και  ο  Ομορφος  Ακης  κοιτωντας μεσα  απο την μεγαλη  τζαμαρια το  ειδωλο του,
φωναξε  :  Aτιμε  ντουνιααα .........



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου